"Відновлення територіальних доріг потребує окремої уваги та особливих підходів", – про це сьогодні заявив керівник Укравтодору на засіданні Уряду
"Відновлення територіальних доріг потребує окремої уваги та особливих підходів", – про це сьогодні заявив керівник Державного агентства автомобільних доріг України, Славомір Новак на засіданні Уряду, де презентував Стратегію розвитку Т-доріг 2020-2024.
При її розробці в Укравтодорі врахували внутрішньо-українські умови та можливості.
Як відомо, за останні кілька років в Україні суттєво зросли ціни на основні матеріали, з яких виготовляють асфальтобетонну суміш – бітум подорожчав удвічі, щебінь – у 2,6 рази. Це в першу чергу пов’язано з недостатнім обсягом виробництва в Україні власних якісних бітумів. На ціну впливає і щорічне зростання попиту в умовах розвитку будівельного ринку.
"З іншого боку, - зазначив Славомір Новак, - в Україні спостерігається низька завантаженість вітчизняних потужностей з виробництва, наприклад, цементу, який може бути використаний як альтернатива бітуму у дорожньому будівництві.
Виходячи назустріч особливостям внутрішнього ринку, для ремонту Т-доріг пропонуємо нову для України, але досить ефективну в Європі, технологію так званого укочуваного бетону".
Шукаючи нових рішень для ремонту Т-доріг, в Укравтодорі звернули також окрему увагу і на можливість використання відходів промислових виробництв (золошлаків, металургійних шлаків, вуглевідходів), які можуть стати додатковим матеріалом для основи дороги та які, сподіваємося, вплинуть на зниження вартості ремонтів.