УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Що з опорами Запорізького мосту: розбираємо по поличках

Що з опорами Запорізького мосту: розбираємо по поличках

У деяких ЗМІ, а також соціальних спільнотах Запоріжжя, розповсюджується інформація про критичний стан однієї з опор споруди мостового переходу через річку Дніпро.

Йдеться про дефект на опорі № 5 споруди № 10, який виник внаслідок контакту з буксиром кілька років назад. Усім учасникам процесу будівництва Запорізьких мостів відомо про цей випадок і вжиті усі необхідні заходи щодо виправлення ситуації.

Водночас, зауважимо, що дефект облицювання п’ятої опори жодним чином не впливає на несучу здатність споруди та мосту в цілому. Це підтверджується, як результатами обстеження Проєктним інститутом ТДВ «Дніпродіпротранс», так і висновками незалежних експертів.

«Будівництво Запорізького мосту – один із пріоритетів Великого будівництва, нам вдалося долучити до проєкту підрядника зі міжнародним досвідом аналогічних робіт, а за контролем якості робіт 100% часу слідкує австрійський незалежний технагляд. Разом із тим я вдячний громадськості за уважність до будівництва» – прокоментував Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.

№ 1. Проведено обстеження

Минулого року було проведено обстеження Проєктним інститутом ТДВ «Дніпродіпротранс» із залученням відповідних експертів. Це дало змогу документально зафіксувати пошкодження та включити роботи з ліквідації дефекту до складу проєкту у розділі ремонтних робіт.

№ 2. Підрядник знає про проблему та усуне її

Усунення пошкодження — серед запланованих будівельних заходів підрядної організація «Онур ТААХУТ».

№ 3. Ситуація на контролі з боку компанії технагляду

«Ми знаємо щодо пошкодження опори номер 5. Також ми вивчили результати проведеної проєктувальниками експертизи. Нічого критичного там немає та вже розроблено проєктне рішення, яке знаходиться на стадії узгодження. Технічний нагляд контролюватиме виконання цих ремонтних робіт Підрядником», — коментує ситуацію Ясміна Джорджевіч, заступниця міжнародного головного інженера з будівництва мостів через р. Дніпро в м. Запоріжжі компанії iC consulenten.

Що у висновку?

Зафільмований запорізькими блогерами дефект споруди — не впливає і не вплине на експлуатаційні характеристики мостів. Тому інформація щодо аварійного стану однієї опори не є достовірною.

Що зараз відбувається на будівництві?

Для завершення будівництва за 2, а не 4 роки роботи проводяться у цілодобово. Часто процеси на мостах відбуваються паралельно. Так, одночасно із зведенням мосту через річку Старий Дніпро ведуться роботи у Кривій Бухті – тут розпочато відновлення монтажних підіймачів та баштового крану «Терекс».

«Влітку ми перевели будівництво мостів на цілодобовий режим. Наразі всі роботи виконуються за графіком. Як і було заплановано, готуємо відкрити рух по верховій стороні з району Бабурка на острів Хортиця у грудні 2020» – коментує Олександр Цвященко, заступник головного інженера ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл».