Держагентство сподівається, що завдяки цьому вдасться значно зекономити бюджетні кошти та направити їх на ремонт доріг
Покращити транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг і стан штучних споруд в умовах обмеженого фінансування можливо за рахунок інноваційного шляху розвитку дорожньої галузі. Тому українська дорожня наука робить важливі кроки в напрямку інтеграції з системою європейських наукових досліджень.
Як показали дослідження, шумове забруднення – це третій по ступеню негативного впливу на здоров’я людини фактор навколишнього середовища. Саме для його ліквідації на ділянках км 14+000 – км 128+000 магістральної дороги М-06 Київ - Чоп (а саме Київ – Житомир), де були влаштовані шумозахисні екрани вітчизняного виробництва з новими більш сучасними властивостями та дизайном загальною протяжністю 30,955 п.км., у грудні місяці 2012 року було відкрито рух.
На автомобільній дорогі М-03 Київ – Харків – Довжанський у серпні 2013 року при реконструкції ділянки км 7+018 – км 7+568 для армування асфальтобетонних шарів покриття використовували склокомпозитні геоґратки вітчизняного виробництва. Дана інноваційна технологія дозволяє забезпечити високу здатність асфальтобетонного покриття протистояти утворенню колій, просадок і тріщин, та підвищити довговічність конструкції дорожнього одягу в цілому.
У серпні-вересні 2013 року при будівництві мостового переходу через р. Дніпро в м. Запоріжжя Укравтодор застосував новий тип покриття з пористою поверхнею. Влаштовано його із литої асфальтобетонної суміші з високим вмістом щебеню та додаванням до в'яжучого спеціальних добавок. Склад та технологію виготовлення й укладання цієї асфальтобетонної суміші було розроблено спільно з німецькими фахівцями, які називають її PMA (Porous Mastic Asphalt). В Німеччині вона застосовується перш за все на дорогах з підвищеним потоком великовагових транспортних засобів та інтенсивним рухом.